Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սենց քոռ-քոռ ու խուլ-խուլ էլ ժողովուրդ են ուզում հավաքել գլխներին

Սենց քոռ-քոռ ու խուլ-խուլ էլ ժողովուրդ են ուզում հավաքել գլխներին
21.03.2017 | 00:27
Դիտվել է՝ 4601

Մեկնաբանություններ